Fredag 17:e december

God natt!

Så typiskt. Jag har haft fullt upp HELA dagen nästan så att jag inte har hunnit att blogga ens. Men vet ni vad?! Vi gör så här att imorgon eller om ca.12 timmar så lägger jag upp bilder från igår och så kan jag även berätta vad som hände idag. Världens bästa dag nästan. Det var lite smått julfirande idag här hos mig. Vi blev 8 stycken och det vart lyckat. Vi verkligen fick en mysig lugn kväll.

Bjöd på mat och lite julfika till mina vänner. Ska berätta mer om det imorgon och sedan så kommer det en eller två bilder. Men det var allt för idag. Imorgon blir det till att stor städa och tvätt förmodligen. Ska slå in lite paket och därefter lägga dem under granen. Vi får se sedan vad som mer händer. Nåja.. Det är dags att sova nu!

Juste jag hoppas moster läser detta också. Såg att du hade ringt också. Så jag ringer dig på söndag. Har mest tid då. Hoppas det passar dig då. NU är det dags att sova mina vänner!.. Ha det så bra och sov gott!

Buenas Noches


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0