Fredag 24:e december

God Jul på er allesammans! Feliz Navidad.! Hoppas allt är bra med er?!

Idag så har det varit en riktigt slappis dag. Sedan så fick vi samtal att bror och mamma karl var på väg så då fick jag och mamma lite eld i baken. Nu har vi tagit det lugnt hela kvällen. Fast vi har ätit god mat och öppnat julklappar. Är riktigt nöjd med mina presenter. Ska få mer imorgon då jag och bror ska till pappa och fira med honom, lillebror och hans mamma. Det ska bli skoj.

Om ett tag så vi vidare. Då ska vi till mina goa vänner och fira en liten jul där med. Men innan tar vi en liten paus och vilar oss lite grann. Vi är ganska propp mätta nu efter all julmat. Nå väl, jag hoppas ni har haft en mysig fredag kväll och att ni fått den jul ni önskat er!

Ha det så bra!

Feliz Navidad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0