Fredag 31:a december

God dagens på er!

Vi börjar närma oss år 2011, men jag måste nämna att år 2010 har varit ett år med roliga händelser. Tyvärr så har mina senaste månader kanske inte varit dem bästa, men jag tar som sagt ett steg i taget. Kanske faller tillbaka, men jag har mina änglar som reser mig upp, borstar av mig och får mig att fortsätta framåt. För det så älskar jag er allihopa.

2010 händelser:

-
Jag blev gudmor åt den coolaste och sötaste ungen någonsin.
Älskar hennes så mycket. Den lilla mini ängeln..

- Jag åkte till London tillsammans med dem underbaraste änglarna
Marie och Gisela för att besöka yttligare en annan ängel, Jennifer, och
vi hade så himla roligt. Jag kände mig fri för första gången och mådde
så himla bra av att vara omkring underbara människor.

- Fick en underbar sommar med mina vänner. Kunde inte önskat
mig något bättre än det. Vi hade många roliga stunder tillsammans.

- Hahaha.. får inte glömma dem roliga baby dejterna som jag och Gisela
fixa ihop åt våra gudbarn. Dem finaste ungarna.

- Fick spendera mycket tid tillsammans med min pappa både i somras och
nu den senaste tiden. Det har varit jätteskoj. Skrattat och skämtat en massa.
Rena Rama Rolf är min och pappas favorita svenska komedi serie. Vi har ju
varit i Dalarna tillsammans några gånger.

- Lilla busungen Noelia har fyllt 1år. Inte nog med det utan bara att få ha sett
hur hon har börjat gå, dansa, prata och allt, har varit så himla roligt att få se.
Jag tycker fortfarande att det roligaste var när Noelia skrek: Romeo, Romeo
sist jag var hemma hos dem med Romeo. Det var så himla gulligt..

- Fick den efterlängtande iPoden jag så länge velat ha i födelsedags present.

- Fick den finaste julklappen någonsin.. ängelen i glaskulan med en speldosa under.

Som sagt, jag har haft ett riktigt bra 2010 men jag måste medge att jag hoppas att 2011 kommer att bli bättre, samt lösningen på 2010:s problem. Det är bara sätta en mål nu för 2011 och följa det. Vi säger egentligen att allt annourlunda måste starta med ett nytt år. Som t.ex. nästa år ska jag sluta äta skräpmat, nästa år ska jag börja träna mer, nästa år måste jag ha ett nytt jobb, nästa år ska vi åka till Grekland. Egentligen ser vi som sagt varje år som en ny start. Men mitt löfte till nästa år är att se varje dag som en ny start. Inget är försent utan varje sekund och minut räknas. Det är bara att börja redan NU!

Folk omkring mig har givit mig så mycket inspiration och så mycket hopp att jag bara väntar på att något bra snart ska hända mig. Jag måste självklart göra någoting åt det, men jag väntar på att hur jag än gör så kommer jag vänta mig att det jag gör är bäst för mig.

Med det sagt så önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt ÅR 2011!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0