Gårdagen och förrigår

Igår hade jag en mysig dag tillsammans med bröderna mina. Vi åt god kinamat, kollade på kläder, gick på bio och såg en oförväntandes bra film Tron Legacy. Den var lite konsigt, men jag gillade den iallafall. Den var helt okej faktiskt. Människor som gillar sci-fi kanske tycker om den.



Efter bion rusade jag och mina bröder ned till Central stationen för att vinka av Malin som åkte ned till Göteborg, till sin dotter och karl för att fira nyår med hans släkt. Jag hoppas dem kommer få det underbart och roligt. Dem slipper vara i Stockholm den här gången.

Ja måste faktiskt passa på att tacka Malin för att hon var snäll och klippte mig och Gisela i onsdag. Vi blev båda väldigt, väldigt nöjda med vår nya look.. hehe. Jag hade en jättetrevlig dag i onsdag tillsammans med dem tjejerna. Först blev det lite små shopping på dagen och vi avsluta hemma hos Malin med lite "pizza, bea, cola" som Gisela kallar det.

Nej, nu ska jag väl börja göra mig i ordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0