God natt!

Ska säga god natt nu! Klockan är redan jättemycket. Men vi kom fram ganska sent, runt klockan 19.00 ikväll. Fast det sjukaste är att jag inte har sovit något i bilen. Slumrade till i 30-35 minuter i bilen tills storebror ringde och väckte mig. Efter det så kunde jag inte somna om, så jag höll min kära far sällskap hela vägen till Dalarna. Det ångrar jag faktiskt inte för vi hade såååå himla skoj. Berättade just för pappa att det här var den bästa dagen på väldigt, väldigt länge. Jag mådde så bra. Vi fick se så mycket coola saker, vackert landskap, häftiga lastbilar som har jättecoola belysningar. Dem var riktigt "julpyntade". Helt otroligt och jättefint såklart.

Jag är iallafall jättetrött och ska alldeles strax sova. Men först ska jag väl försöka lösa lite korsord. Ska börja med det också den här veckan. Blir inspirerad av två vänner. Ni vet vilka ni är. Smarta är ni också. Så det ska jag göra.



God natt på er!


Kommentarer
Postat av: mamita

Så bra att resan gick fint. Jag antar att det är lika kallt, eller kallare, än här. Ha det riktigt skönt. Besos y abrasos Mamita

2010-12-01 @ 09:57:29
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 11:11:50
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0