Grattis lille b.!

Måste bara passa på att ge lite beröm och gratta lillebror för att det går så bra för honom i skolan. Han är en riktigt smart unge. Jag hoppas och ber att han kommer att komma långt här i livet. Tror det redan utan tvekan. Nej, men idag fick lillebror "Skolans Nobelpris" (dem har tydligen sådant på hans skola som dem delar ut). Min duktiga lillebror fick ett fint pris idag då. Han blev chockad berättade han, kan jag tänka mig. Det var lite jobbigt att stå på en scen inför hela högstadiet och ta emot det, men det var en rolig grej sa han.



NOBELPRIS 2010 - VETENSKAPSPRISET

Förhoppningsvis kanske vi ser lillebror vinner ett riktigt nobelpris en vacker dag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0