Söndag 12:e december

Ska sussa nu, men jag tänkte bara säga att min helg har varit bra. Jag har hängt med min bröder vilket var skoj. Vi kikade film och gjorde lite "julpyssel" om man säger så. Det var ganska skoj. Vi har bråkat också, skrattat och bara varit oss själva helt enkelt. Just nu så har jag lilla Romeo här hos mig. Ska vara här i en vecka och sedan så får vi se. Ja.. jag ska berätta allt imorgon, men just nu måste jag sova. Är ganska trött, men jag hoppas ni också fick en trevlig i helg.

Imorgon berättar jag om min helg, och om något nytt som ni kan följa mig via. Ganska skoj, blev bara tvungen idag då jag tänkte "hmm.varför inte?!". Sedan är det Lucia imorgon också. Spännande. Jag har även ett ärende jag måste göra. Juste, jag ska även berättade vad jag råkade utför nu på kvällen. Så typiskt alltså. Ja, det var väl det. Bilder kommer såklart upp också.

*Gäsp, gäsp*  Dags att sova nu! God natt!



Hoppas ni fick en bra tredje advent? Jag är nöjd iallafall.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0