Måndag 20:e december

Skulle bara säga god natt!

Men innan.. dagen har varit bra. Vaknade imorse runt 10 och somnade om. Sedan vaknade jag igen runt 11.30 och då gick jag upp och därefter en snabb morgon promenad med Romeo. Jesus vad snö det har kommit då. Hoppas det lugnar sig nu innan jul. Det är mysigt med snö, men lagom är bäst tycker jag. Idag fick det bli en lugn dag. För igår var jag städade jag hela dagen och på kvällen gick jag hem till en kompis och julpyntade lite. Var dock inte till mycket hjälp utan mer sällskap..

Men dagen har varit lugn. Mamma kom hem nu på kvällen, så hon ligger väl och sover nu. Själv kikar jag lite på datan - Twittrar och läser andras också. Juste, senare på eftermiddagen så var jag på "möte" och imorgon så åter står att se vad som händer. Jag hoppas ni fick en bra start på veckan. Nu är det inte många dagar kvar och igår var ju även fjärde advent. Tusan vad tiden går fort må jag säga.

Ha det så bra och sov gott.! Vi hörs imorgon igen!

Buenas noches!




Mitt exremt fula blåmärke från när jag ramla..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0