Något nytt

Igår beslöt jag mig att skaffa en twitter. Har så länge funderat på om jag skulle eller inte, men igår beslöt jag mig att skaffa en. Nu kan jag inte sluta. Jag följer även mina favorit kändisar och det bästa var att en av dem beslöt sig att följa med. Skojsigt. Blev förvånad när jag såg hans namn. Ganska sjukt. Har inte många som följer mig en, men det kommer förhoppningsvis.

Allt jag skriver blir på engelska eftersom det jag skriver kan alla i hela världen läsa. Gå med ni med om ni känner för det. Jag har peppat en viss person att också skaffa en. Hoppas det blir fler som gör det. Det är skoj faktiskt.



Kika in på www.twitter.com/marianachontal
Där kan ni även se vilka jag följer.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0