Onsdag 15:e december

Gud, har mycket att göra och jag har bara varit för lat för att ens göra något. Vaknade upp av att mitt ena ögonlock var lite svullet. Såg konstigt ut, men nu så har det börjat gå bort. Konstigt. Men därför har jag inte velat göra något speciellt. Hade en del ärenden jag tänkte utföra, men jag avstod. Hur som haver så ska jag alldeles strax ta en promenad med Romeo. Sedan tänkte jag hämta julgranen på vinden.

Tycker det börjar bli dags nu. För nästa vecka vet man ju inte vad man hinner med. Så varför inte passa på. Jag hoppas ni läst my twitter. Jag har jätteroligt med det där. Fick reda på genom twitter att det kommer en Fast & Furious 5, men dem kallar den Fast Five. Såg trailern och den verkade verkligen jättebra.! Det är karaktärer från både första och andra filmen. Det är ju det absolut bästa. Sedan så jag at Dwayne Johnson "The Rock" skulle vara med också. Den kommer ut nästa år till sen sommaren eller längre in mot hösten. Läängtar.

Vet ni?! Jag har både blivit besatt av spel från App Store och Twitter att jag har lagt in allt på min iPod.. :-)





Nå det är vad jag har blivit besatt av. Hur som helst. En lugn dag gjorde jag detta till också. Igår så var jag och träffade Jennifer och tog en snabbfika. Senare åkte jag hem och gick på en långpromenad med Romeo och lilla C och hennes brors hund Ziggy. Dem är så söta tillsammans.!

Nej, nu ska jag få lite gjort. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Mamita

Usch att Du halkade. Hoppas att det ar battre och att Du inte skadade Dig. Jag skall lasa Din Twitter. Mamita en Fuerteventura

2010-12-17 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0