Onsdag 1:a december

Wow, bara 23 dagar kvar till julafton :-)

God morgon på er!

Idag tog jag minsann en lång sovmorgon med tanke på att jag sov så pass illa natten innan, men i natt så sov jag som en prinsessa. Romeo sov också gott, han snarkade dock den lilla varelsen. Han kröp upp hos mig imorse. Lite kall var han faktiskt. Men när pappa var ute med honom imorse så glömde han torka av honom, så Romeo sprang upp i sängen och slicka mig i ansiktet och hoppade på mig med sina blöta tassar. Okej, det gjorde inget den här gången, men det var kallt kan jag säga.. haha!

Faktiskt så är det bara 8 minus grader här uppe. Ganska sjukt, hörde att ni i Stockholm hade en aning lite kallare (enligt mamma). Skoj, vi har det milt och skönt faktiskt. Igår var det svinkallt, men det gick över efter ett tag. Det blåser inget eller så, så det är ju toppen. Just nu sitter jag här på sängen och ska stiga upp. Ska göra lite frukost. Pappa har redan knatat iväg för att jobba. Så nu är jag och Romeo ensamma ett tag. Han sover i soffan den lilla slöfocken.

Jag ska göra i ordning lite frukost och sedan ska jag lägga upp lite bilder från resan igår.

Hörs snart!




Med min stora puff frilla, hår som står åt alla håll.. God Morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0