Onsdag 22:a december

Hejsan hoppsan!

Hoppas allt är bra med er?! Själv mår jag väl ganska bra. Trött bara, så jag ska lägga mig tidigt ikväll. Idag så har jag iallafall handlat lite fler julklappar. Måste börja slå in dem. Hur kommer det säg att man alltid är ute i sista minuten och handlar dem? Hatar det, och säger till mig själv varje gång att börja handla i god tid.

Idag var jag då inne i stan tillsammans med kompis Marie och hennes syster + hennes karl. Fick lite köpt iallafall, men det blir nog en liten runda imorgon. Vill helst bara ha en lugn dag imorgon. Men jag har tre små som jag vill köpa. Sedan är det klart.



Så här ser nästan varenda människa inne i stan ut. Alla handlar för fullt. Jag kan bara tänka mig hur morgon dagen ser ut. Imorgon är det ju även löning. Helt sjukt. Nå väl ska väl få min beauty sleep nu. Är så trött.! Hoppas ni fick en mysig dag.

Ha det gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0