Söndag 26:e december

God kväll.!

Sitter i min egen fåtölj och kikar på tv, har en avkopplad kväll. Skönt att julhelgen är över, men att familjen blev samlad och att vi hade skoj är mer viktigare än vad vi fick i present. Visserligen är jag glad över det jag fick fina presenter, men jag uppskattar mer tiden jag hade med min familj. Det är så sällan jag och mina bröder är tillsammans med våra föräldrar så det var kul. Mycket syskonbråk och bus, men det till hör. Spelat sällskapspel med familjen, kikat film med mina bröder och ätit gemensamma middagar och frukost tillsammans. I love it.

Något som gjorde mig väldigt rörd var dessa två presenter. Ni vet när man är liten och alltid ville ha det dyraste som fanns, från märkes kläder till telefoner etc. Tro mig det har ju såklart alltid varit något jag velat ha, men jag har även små önskningar som t.ex. en glas kula som man skakar och den ska kunna spela en melodi. Har alltid velat ha en. Fick en med en liten ängel i. Det tråkiga är dock att speldosan är dock trasig, så vi måste byta den. Den andra saken jag ville ha som liten var en cool lava lampa. Minns att min fina ängel Jennifer hade en när hon var yngre och enda sedan dess så har jag alltid velat ha en. Äntligen fick jag bägge sakerna. Tack min älskade familj för alla presenter!





Jag hade som sagt en mysig julhelg tillsammans med mina bröder och mina föräldrar. Alltid skoj. I veckan så ska lillebror få sin julklappa och det ser vi nog alla fram emot. Snart är det nyår och kanske så har man nog lite nyårsplaner på bordet. Men vi får se.!

Nå, ikväll har jag som sagt tagit det lugnt. Betalat räkningar och hyran, fått mina julklappar på plats och använt. Ska nämna också att Romeo har åkt hem till husse och förmodligen kommer han tillbaka i januari igen. Kommer sakna den lilla krabaten. Nu ska jag ta det lugnt och titta lite på tv och sedan så ska jag sova. Är jättetrött efter helgen. Imorgon är det en ny vecka. Det ser jag fram emot.


Just nu, lite tv tittande!

Ha en fortsatt trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0