Söndag 5:e december

God morgon, god morgon!

Då var det dags att bege sig hemåt igen då. Packat och klart. Gick upp vid 10.10 för att göra det sista och äta frukost. Synd som sagt att vi måste åka hem. Hade velat stanna ett tag till. Springa och busa med lilla Romeo i snön och bara allmänt få koppla av.

Igår så kollade vi på filmen Green Zone. Super duper bra måste jag få säga. Action filmer är som sagt det bästa som finns. Sedan tog vi det bara lugnt. Gud, vad jag inte ser fram emot den här veckan som kommer alltså. Men det är något som kommer i vilket fall som helst.

Hoppas bara helgen som kommer blir bättre. Nej nu måste jag stänga ned datan. Men vi hörs där hemma i Stockholm igen! Ha en fortsatt trevlig söndag. Så hoppas jag vi ses där hemma!



Just nu..


Kommentarer
Postat av: mamita

bienvenido a la casa

2010-12-05 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0