Tisdag 21:a december

God kväll!

Dagen har varit lång, men nu tidigare ikväll så hade jag jätteskoj tillsammans med mitt gudbarn. Hon är ju en sådan gullig ängel. Verkligen, en av världens sötaste lilla tjej. Vi busade en massa. Dels bakade vi pepparkakor och sedan lekte med Romeo.









Som ni kanske såg så hade vi jätteskoj. Lilla Noelia kunde inte sluta skrika Romeo.. Romeo.. Romeo och det var så gulligt. Romeo tittade på henne och undrade nog varför ropa efter honom hela tiden. Söta dem två är tillsammans. Men hon kommer nog bli en kaxig liten brud. Modig också tror jag. Nå väl. Det var min dag och den var perfekt. Nu tänkte jag smit till badrummet och borsta gaddarna. Vi hörs imorgon!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0