Tisdag 28:e december

God kväll!

Har tagit det lugnt nu i två dagar vilket har varit jätteskönt med tanke på allt kring inför julen med att shoppa julklappar och julstäda etc. Så det var skönt med två dagars lugn och ro. Jag har faktiskt kollat på två av mina ABSOLUTA BÄSTA filmer - Free Willy, Free Willy 2 och imorgon så kommer Free Willy 3. Har älskat dem filmerna enda sedan jag var liten. Min favorit i triologi filmer och det bästa är ju såklart soundtrack låten till första filmen med Michael Jackson - Will you be there.



Ja, sedan har jag pratat med min goa vän Malin. Hon berättade om sina planer för helgen då hon åker redan på torsdag iväg. Skoj, fira nyår någon annanstans än här i Stockholm. Nå, jag ska inte säga att jag har gjort så mycket än det. Tagit det lugnt bara. Har varit toppen faktiskt.



Men nu börjar det klia i fingrarna och jag måste få lite handlat nu under mellandags rean. Vem vill inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0