Tisdag 7:e december

God morgon!

Sitter och käkar lite frukost och tänkte passa på att skriva ett litet inlägg. Andra natten i min egen sängen och det kändes väldigt bra. Igår gjorde jag inget speciellt, men på kvällen så hade jag ett "möte" och efteråt passade jag på att kika lite julklappar.

Senare på kvällen så skypade jag med Jennifer. Hon är så rolig den där tjejen. En vettig och klok människa som kan vara en irriterad liten mygg ibland, men vi älskar henne lika mycket ändå. Hur som helst, tack för att du lyssnade igår. Du är en ängel. Ja, sedan så tog jag det bara lugnt hela kvällen. Vilket var skönt. Lyssnade på bra musik och kikade lite tv. Sedan somnade jag.

Nu ska jag få igång dagen. Snart kommer veckans låt.! Men vi hörs senare.




Visst är det vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0