Torsdag 2:a december

Hello, good morgning!

Up..up and let's go! Nu är det fint väder idag. Kom hem från en mysig promenad med Romeo, vi har sol med blå himmel och kring 8-9 minusgrader. Senare tänkte jag se om jag inte kan smita ner till sjön. Den har frusit till tjock is, så en massa människor är ute och går på den.

Men just nu är det dags för frukost. Pappa var nyss hemma en sväng. Tyckte jag var lite sen med frukosten, men vad då.. jag och Romeo var ute och lekte i snön. Juste nu har vi köpt något varmt till honom. Han gillar inte direkt det han har på sig, men det är för hans bästa så han inte fryser.

Som sagt dags för frukost.. Vi säger God Morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0