Linköping till Dalarna

Detta är Domkyrkan i Linköping, vet inte varför jag nu var nära att skriva Enköping ifrån Jo, juste.. jag och pappa pratade om hur många städer som har köping med sig namnen. Självklart staden köping, men det finns så himla många. Då måste jag ha blandat ihop dem alla. Men vi var i Linköping och den här kyrkan var så himla vacker. Har dock ingen bild på hur den ser ut inuti så jag tog en från google.se







Det läskigaste var när vi var precis vid ingång då det plötsligt ramlade ner snö från taket och var nära på att träffa en tjej som precis passerade. Det var läskigt, för det kunde varit jag eftersom jag precis var på väg in då hon efter hade passerat. Fast det hade ju inte varit första gången som jag hade fått snö i huvudet. Minns förra vintern.


Inte min bild, utan den hittade jag på nätet. Men visst är kyrkan vacker?!

Nå, vi rullade ju vidare och jag älskar sitta i bilen och kolla på allt roligt vi passerade, speciellt landskap och öppna ängar där det är fullt med djur överallt från fåglar, rådjur etc.







Okej, nu måste jag göra mig i ordning för min kära far slutar snart arbeta och då ska vi in till stan och handla lite mer grejer som vi igår inte orkade eftersom vi var alldeles för trött och sedan så ska vi kolla på något till Romeo som han kan ha nu i vinter för stackaren tyckte tydligen det var jätte, jättekallt igår. Något ska vi fixa till han. Jag hoppas ni får en fortsatt trevlig eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0