100203

God morgon!

Kom inte hem inatt, sov borta hos en kompis. Inte planerat. Råkade somna och vaknade upp typ 06.55 imorse och insåg. Shit jag måste hem. Men det var inga problem. Var rädd bara för att jag skulle försova mig. Jobbar ju idag. Börjar 11, men ändå. Man vet aldrig.

Iallafall, tränade igår med Malin och Ida. Efter det var jag helt slut. Men jag träffa Gisela på kvällen. Tog en kort promenad. Sedan gick vi in på Shell/ 7eleven. Köpte glass och lite dricka. Sedan drog vi hem till henne och skulle kolla på film. Hann dock inte så långt. Kikade klart på America's got talent - final. Visste vem som skulle vinna. Men roligt att kika ändå.




Fin flicka?.. HA knappast!

Jaa, ikväll kanske det blir bio så vi får se om det blir lite bloggning senare ikväll! Nu måste jag börjar göra mig i ordning. Ha en trevligt dag allesammans! Synd att det inte dök upp lite sol idag också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0