100204

Tjena tjena!

Vaknade av ett snäll lite vän tyckte det var dags att gå upp. Tusan, får ju aldrig sova klart. I vilket fall som helst. Igår kväll efter jobbet var jag på bio och såg Did you hear about the Morgans?




Efter bion, det stora lååånga trappan ner..


Tappade mina bilar på golvet. Fast..haha jag sparkade ner dem flesta till stolen framför så det inte skulle se så mycket ut.

Det var faktiskt en väldigt rolig film. Skrattade en hel del. Ja, men det var roligt. Filmen slutade vid 22.30 någonting. Så vi drog hem efter det. Jobbar ju idag fast kväll dock. När jag kom hem tog jag det ganska lugnt, men jag var trött. Kollade lite på tv och sedan somnade jag. Nu ska jag snart klä på mig. Är fortfarande i sängen och gosar i mitt sköna täcke. Har precis käkat också.

Men ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0