100210

God dagens!

Har legat någon timme och degat i sängen. Ska sätta igång och göra mig i ordning. Ska nämligen iväg och träffa några vänner. Det ska bli skoj. Hehe. Jaa, annars då? Jo det är bra med mig. Är ledig nu några dagar framöver. Skönt. Ska passa på att vila upp mig nu. Har en liten känsla att det är mer på väg.

Nå ska ignorera det ett tag nu. Har roligare saker att tänka på. Läste ni om människan som hoppade ner på spåret för att hämta sin mobil?! Galet. Skulle åka hem igår och det var sjukt mycket folk på vägen hem. Tunnelbanorna var smock fulla. Visade ju sig då att någon hade hoppat ner på spåret för att hämta sin mobil. Människor på plats skulle hjälpa honom upp, men fick aldrig upp  honom i tid strax innan tåget kom och körde på honom. Fan vad hemskt. Hur som helst. Orsaken till att alla tåg var smock fulla. För tågen åkte endast till Gamla Stan. Usch vad hemskt det som hände iallafall.

Juste vi har fått en ny träningspartner i vår grupp kompisar! Ska berätta sedan vad jag har lyckats övertala. Ju fler vi är desto mer motiverad blir man så det är ju bara bra. Men okej.. måste sätta fart nu, ska klä på mig. Men ni får ha en trevlig dag.! Det ska jag iallafall ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0