100216

Oj oj, vad trött man är nu alltså.! Igår blev det inge bloggandes, dem höll väl på med något på blogg.se så det var lite krångligt att logga in och grejer. Prövade även imorse, men jag hade fortfarande krångel att logga in. Sent inlägg fick det bli som vanligt. Men igår var jag då tillbaka på jobbet igen. Det gick väl bra måste jag säga.

Idag var det en lite stressig dag måste jag erkänna. Jobbade idag från 07.00 imorse till 13.30 på eftermiddagen. Sedan var det iväg och träna och det var faktiskt lite skoj. Vi var lite fler än vad vi bruka vara.. 5 pers. Så det blev roligt. Vi får säga Välkommen till tränings gruppen, Gisela. Det här var väl skoj?! Jag tyckte det var roligare. Peppade varandra lite mer än vanligt.

Aja, efteråt skyndade jag mig hem, duschade och gjorde mig i ordning igen för att dra mig in mot stan. Mötte upp far min och mina bröder. Vi skulle käka middag tillsammans med vår farbror (pappas yngste bror) som är på besök i Stockholm i några dagar. Det blev stammis stället Jensen's Jöfhus. Såååå gott, men sååå mätt.



Ja, just nu pustar jag ut framför tv:n. Kikar på So You Think You Can Dance. Det BÄSTA programmet någonsin. Jag kunde inte hålla mig, tog reda på vad vem som vann. Fy fan vad glad jag blev när jag såg vem som vann. Helt sjukt. Absolut den bästa dansaren under hela säsongen.

Nej, mina vänner nu måste jag tvätta av mig sminket, borsta tänderna och sedan krypa ner i sängen.!

Buenas Noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0