100218

God dagens! Vet ni, jag vaknade tidigt imorse. Fan, jag somnade ju precis när det var 20 minuter kvar av So You Think You Can Dance, det var så typiskt. Fick inte se vem som åkte ut, men jag får spela in reprisen på lördag istället. Men jag sov gott inatt och det är ju huvudsaken tycker jag.



Just nu drickar jag lite te, kikar igenom schemat för nästa veckas arbete. Ser avslappnande ut. Nu i helgen jobbar jag så jag måste passa på att ta det lugnt innan det är dags. Gäspar lite smått. Ska hoppa in i duschen och röra mig in mot stan. Ska möta upp storebrorsan för att bara kika lite på kläder. Lönen kommer ju inte förrän nästa vecka, men det skadas ju aldrig att bara kika. Eller hur?! Jag måste faktiskt erkänna att det var skönt att få håret klippt. Malin du är en Ängel! Tack så mycket igen. Nästa gång får jag laga mat åt dig.


Min favorit mugg :-)

Måste sätta igång nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0