100220

God morgon!

Klockan är..hmm.. tidigt? Ja det må jag säga. Jag vill bara ligga kvar här i sängen heeela dagen. Det är alltid lite små kyligt nu på morgonen. Brrr.. Men men, idag mår jag lite bättre. Har INGEN huvudvärk utan jag är bara trött. Somnade i hyfsad tid, men jag kunde ha somnat lite tidigare. Ska vila när jag kommer hem sedan.

Kollade SL nu på morgonen och trafiken för mig verkar fungera och det är ju tur. Inga förseningar fast jag ska väl inte hylla riktigt än. Nåå. Jag hoppas det inte blir allt för mycket snö idag. Det orkar jag inte med. Nej ni, nu måste jag göra mig i ordning! Fast ni får ha en jättebra dag. Stanna inne om ni inte måste gå ut såklart. Kan ju vara skönt att ha en hemma dag.


Kommentarer
Postat av: mamita

Så glad jag är att Du mår bra och inte har huvudvärk

puzz mamita

2010-02-20 @ 12:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0