12:e februari

Hallåååå!

*Puuh*.. skönt att få pusta ut efter den låååånga dagen. Sov ju bort natten till idag. Sedan drog jag hem, duschade och bytte kläder. Därefter var det bara att dra igen. Mötte upp Malin. Hon skulle färga håret på sin lillesyrra och undertiden skulle jag underhålla lilla Noelia. Ingen enkel grej kan jag ju säga, men det gick. Duktiga kocken Malin lagade lite käk - sin goda korvstroganof med ris. Vi kolla lite Let's Dance. Jaa klockan tickade på och sedan var det bara dags att dra sig hemmåt igen.

NU är jag iallafall hemma och gäspar som en galning. Ska gå och lägga mig. Måste dock borsta tänder bara. Imorgon ska jag nämligen upp runt 08.00 igen. Far min kommer och hämtar upp mig. Det är ju familjedag. Vi ska till Naturhistoriska museet och kika på Cosmonova. Vi hittade en film som vi ska i 3D effekt. Så grymt coolt.


Usch, förstå att gå runt ensam här på natten. Får rysningar av tanken bara. Blir lite rädd..

Vet ni vad?! Jag är jättetrött nu känner jag. Måste borsta tänderna och sedan sussa.

Buenas Noches

Kommentarer
Postat av: the man in your dreams...

shit vilken väg tog du hem, hemma 5 över halv ett :O ;)

2010-02-13 @ 10:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0