Busy day

Go'kväll!

Idag har det varit en bra dag måste jag få säga. Som vanligt blev jag väckt imorse. Sedan drog jag iväg till Malin ett tag och hängde lite med henne. Det var kul.



Senare drog jag vidare och träffade lite kompisar. Hade en liten avslutningsfika med Jennifer. Hon drar ju till London på måndag i några månader. Lite trist och väldigt kul. Kommer ju självklart sakna henne. Får åka och hälsa på. Iallafall vi hade trevlig den lilla stund vi fick träffas nu och snacka. Efteråt drog jag, Ida och Marie (en gammal klasskompis) till Texas Longhorn och käkade. Gisela jobba så det var ju bra. Fick träffa henne också.


Kommer sakna dig kompis..


Hahaha.. Här får man igen för att försöka ta kort på gamla vänner..


På Texas Longhorn


Jaa, dem var ju faktiskt bättre sällskap än vad det ser ut.. hahaha
Gömde sig inte direkt från en.



Hmmm, undra om det var mig dem var ute efter?!



Tack för ikväll kompisar. Det var kul. Fick träffa en gammal vän, äta god mat och det var mycket skratt. En av dem trevligaste kvällarna på länge. Hela dagen har som sagt varit bra..!

NU ska jag kika på Grammy galan som jag spelade in tidigare dag. Sedan måste jag sussa!

God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0