Finally home..

Jag måste erkänna att det är toppen att få sova i sin egen säng i natt. Sovit borta och varit borta hela dagar. Har ju inte träffat mamma knappt. Men jag är väldigt nöjd med min lilla mini semester vecka. Fan det var verkligen underbart. Haha, jaa.. jag har liksom fått chans att bry mig om mina vänner, familjen och inget annat. Det är ju så det egentligen ska jämt vara, men det har ju som sagt varit en del på jobbet då. Har faktiskt inte tänkt på jobbet en enda gång under de här dagarna nu och det är ju toppen.

Idag så var jag och handla lite på vägen hem. Köpte lite ljus, polarbröd och en cola zero. Så när jag kom hem så tände jag ljus, tittade lite på reprisen (som jag spelat in) av So You Think You Can Dance och nu tänkte jag koka lite te och ta mig en god smörgås. Har en film jag faktiskt vill se, men vill inte vara uppe för länge utan sova i tid.


Fint tycker jag..

Imorgon ska jag jobba igen och det är inget jag ser fram emot. Får istället titta tillbaka i veckan och vara glad över allt jag hunnit med. Babydate med Gisela- Malin- Angelica och dem söta små, Melodifestivalen med Ida, Cosmonova med familjen, klura korsord med far min och smarta Malin, filmkväll med Gisela, träning med Ida, mini shopping med Roxi och en massa annat Skoj.. Ätit god mat  och annat från hemma gjord korvstroganof till Wook med ris, skäääp mat, hemma bakade kakor från far, egna hamburgare, koktkorv och nudlar (konstig blandning, åt vi mitt i natt). Ni anar inte vad skoj jag har haft.

Men men.. back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0