Fredag, 19 feb.

God morgon!

Igår somnade jag hyfsat tidigt igen, vilket var jättebra. Det är bra att jag somnar tidigt för då får jag den sömn jag behöver. Har de senaste dagarna sovit för lite. Så jag hoppas att jag får bättre sömn under helgen eftersom jag har en hel dag på söndag..bläää.

Hur som helst. Igår var jag i stan med brorsan och vi träffade på gamla vänner till mig. Tror nästan jag fick en chock. Både utseende mässigt samt att dessa två personer ens umgås. Men sådant kan hända. Såg även en person som jag "kände" lite grann från min gamla skola. Pinsamt nog så kände min bror även igen person och drog en massa uppmärksamet till oss. I onsdags så träffade jag och såg människor som jag umgicks med förr. Fattar inte att man kan träffa på så många olika människor på en gång.

Okej, men annars så strosade vi bara runt på stan. Kikade lite i affärer och så. Köpte faktiskt något överraskande. Tänker dock inte säga vad det är, ni får veta det kanske längre fram. Jag ska försöka mig på något jag i stort sett ogillar. Men folk tjatar och tjatar på en. Så vi får se hur det går. Vissa kanske fattar vad jag menar. PLUS att jag köpte mig ett par nya örhängen. Likadana som jag har nu fast större dock. Riktigt nöjd är jag.



Självklart inte riktiga, men silvret är det. Jaja, ska börja göra mig i ordning här nu. Ska snart åka iväg till jobbet. Min kära, snälla mamma ska skjutsa mig. Hon var på musikalen "Singing in the rain" igår och eftersom det blev ganska sent så tog hon ut en semester dag. Så nu är hon ledig. Jag vet att hon alltid är ute och åker när hon är ledig så då passade jag på och fråga om hon kunde köra mig till jobbet. Underbart!

Nåja, ska sätta på lite musik nu och göra mig klar!
Hörs ikväll kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0