Fredag IGEN!

*Puh* vilken vecka. Ja det är skönt att det nu är helg. ÄNTLIGEN. Imorgon blir det till att sova ett tag iallafall. Hehehe. Hur som helst, blev glad av nyheten att SL sänker priset på månadskorten under en viss period. Det tjänar man lite på. 160 kr sänker dem det med så istället för 690 kr kommer dem kosta 530 kr och det är ju väldigt nice. Det var en liten glad nyhet.

Ja, idag så jobbade jag fem timmmar och efter det drog jag iväg till Liljeholmens Centrum, mötte upp en arbetskompis. Vi kikade på födelsedags present till bror min. Hittade något på Dressman, köpte en jättefin tröja till honom. Han fick den idag nämligen. Men aja, vi kikade runt i affärer och sedan drog vi och käkade. Vi fick lite köpt. Mest min kompis dock. Själv köpte jag ett par nya strumpor för träningen.





Juste jag köpte även en ny träningsväska igår när vi var Sickla, billigt och väldigt bra. Är nöjd faktiskt. Såå Gisela I'm ready. Haha. Imorgon ska jag iväg och träna med Gisela. Människan vill fan träna NU mitt i natten bara för att hon vet att vi kan göra det, den lilla galningen. Jaja, men hur som helst efter jag hade varit i Centrum drog jag hem en snabbis och bytte om. Sedan mötte jag upp Malin idag igen..haha. Vi gick till en park där lilla gullungen fick ta sig en sväng i barngungan. Den här gången var det lite roligare. Filmade det och hon skrattade och grejer.

Brorsan kom sedan hit en sväng på middag (oväntat dock). Födelsedagsmiddagen är imorgon, men han var i krokarna så han kom förbi en stund då. Imorgon kommer han ju då igen. Så, så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0