Jag och lilla syster

Just nu sitter jag här med lilla syster Caroline. Världens lättroaste människa. Kan säga vad som helst till henne och hon bara skrattar. Om jag säger typ "fjärt" så ligger människan på golvet. Nu tvingas man sitta och kika på någon spansk serie. ALLT på spanska. Jobbigt när man bara förstår lite grann. Måste fråga om man inte fattar.

Jo juste, tidigare drog jag vidare och träna med my friend Ida. Det gick bra och som vanligt så var jag ju sen. Jag vet varför jag aldrig kan passa en tid. Kommer ju jämt sen. Om jag har tur kan det hända ibland att jag kommer i tid, men det sker väldigt sällan. Vissa lurar en och säger en tid, så jag kommer i tid istället. Smart. Jaa, just nu sitter jag och glor på Caroline för att irritera henne. Gisela sitter och sjunger Lejonkungen låtar som - Känn en doft av kärleken. Får se om jag har kvar min hörsel tills imorgon..haha..

Det här är typ som min andra familj, vi har alltid så skoj. Man har aldrig tråkigt när man är här. Nåå, nu ska jag väl kika klart på den här spanska serien. Ska väl snart röra mig hem antar jag. Medan jag kikar klart på detta ska ni få lyssna på "Veckans låt".

Mariah Carey feat.Ne-Yo - Angels cry




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0