Lek dag

Hallojsan!

Ja ni, idag fick det bli en liten lek dag faktiskt. Efter en stressig dag på jobbet så mötte jag sedan upp Malin och mitt söta lilla gudbarn. Vi drog in mot söder, såg en liten lekpark som vi bestämde oss att gå till. Så idag fick Noelia gunga för första gången och det var såå roligt. Hon fick först gunga med mamma. Sedan satte vi henne i en mindre barn gunga. Det var ju ingen värsta höjd fart utan mer mini gungning. Haha.. knappt det. Men det var roligt. Sedan var vi på Mc Donalds och då passade vi på att dansa lite till musiken dem spelade.


Mamma gungar..


Även gudmor gungar..


Noelia är den roligaste och gulligaste ungen någonsin..

Jaa, denna dag var en bra dag. Sov dock inte mycket inatt, men det tar jag igen nu i natt. Imorgon är det fullt upp. Nu är jag iallafall ledig helgen och det är toppen faktiskt. Jag måste säga att det bästa med den här dagen var nog att vi fick några timmars sol och det var ju bra. Snön smälter sakta bort.. Jobbigt, mycket is-tappar i stan som faller ned från taken. Obehagligt och läskigt.

Vi var även inne i stan och handlade lite. Ska visa er om en liten stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0