Lite nya filmer..

Ska alldeles strax gå och tvätta håret, sedan tänkte jag krypa ner för kvällen. Tänkte dock sätta på en film. Köpte ju två filmer igår 17 again och Fighting. Den ena har jag sett för ett x antal månader sedan. Kommer inte ihåg så mycket förutom att jag minns att den var något grymt rolig.



Hur som helst tidigare åkte jag och träffa min goda vän. Blev hungrig så vi drog och käka på något Wook ställe. Grymt god mat. Helt underbart. Där lär det bli fler besök. Alltså det var ju rejäla portioner man fick för pengarna, så det var det ju absolut värt!!


Kyckling med en massa gott, och ris. Deras sötsursås var alldeles för stark för mig..!

Jaa, nu tänkte jag sätta punkt här. Gör mig i ordning för läggdags och sedan sätta på någon av filmerna. Imorgon är det ju jobba igen, men det är sista dagen innan min lite längre ledighet. Får ju resten av veckan ledigt sedan. Skönt! Kanske träna imorgon också. Ännu bättre efter en onyttig helg!

Nu ska jag tvätta håret. Ha det gött mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0