Lördag morgon

God morgon mina vänner! Sovit gott? ABSOLUT. Vet ni?! Jag snackade lite med min goda vän Jennifer igår på msn. Saknar den lilla filluren. Hon verkar ha det jättebra därborta i London och hon trivs verkligen berättade hon. Jag är så glad för hennes skull och som det verkar nu så kommer hon ju stanna ett tag framöver. Vad roligt kompis!! Så, så är det. Ja, just nu så tittar jag på reprisen av So You Think You Can Dance. Missade lite grann av den i onsdags. Vill ju självklart se hela showen. För första gången eller kanske andra gången så vann min favorit av programmet. Yes!

Kika det grymma hip/hop numret han gjorde med hans partner.



Haha vet inte hur många gånger jag sett det här dans framträdandet nu. Så sjukt bra!

Okej till något helt annat. Nu skajag snart gå och göra i ordning en lätt frukost och sedan ska jag ringa och terra Gisela. Ska ju iväg och träääna (om jag får liv i henne). Ikväll blir det även födelsedagsmiddag och ännu senare tror jag det kanske blir bio. Kanske eller förmodligen ska vi se Percy Jackson - Kampen om åskviggen. Jaja, hörs om en stund. Mary J Blige uppträder sin underbara låt I am.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0