Måndag morgon.

Jaa, det verkar väldigt KALLT ute. Fan, måste ju till jobbet idag. SL har ju lovat stora förseningar, inställda tåg - ersättnings bussar etc. Jobbigt. Tänkte ta bussen idag och det tar ju bara 7 min, typ 4 stationer åker jag bara. Fast idag pallar jag nog inte gå till jobbet. Det är mörkt och ännu kallare. Kring 19-23 grader var det under natten. Fan fryser ju bara av tanken.

Idag gäller det att ha tjocka kläder på sig, så det får bli den stooora tjocka halsduken, mina uggs SJÄLVKLART, vantar, mössa, har dock inte lång kallingar - inte riktigt min grej så det får bli ett par leggins under idag. Tro ni jag överlever?!


"Flera meter" halsduken.


Dem sköna, mysiga fast livs farliga uggsen (dåliga att gå i när det är snö - ganska halt).

Nej nu måste jag rappa på här! Så jag inte kommer försent eller behöver vänta!
Ni får stanna inne om ni måste, ta det lugnt på vägarna. Själv måste jag till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0