Ny frilla...

Tjena tjena mitt bena!

Läget med er? Med mig är det faktiskt väldigt bra, trött som vanligt. Fast det är väl inte konstigt har ju varit vaken sedan 04.40 imorse. Jobbat idag har jag gjort och det var väl inte tungt, men det var lite-lite kämpigt.. Hahaha.. imorse så kom jag för tidigt till jobbet. Kom 45 minuter tidigare än vad jag skulle göra. Satte mig ner och började lösa korsord innan det var dags att börja arbeta. Så kan det gå. Kom iallafall fööör tidigt.

Okej, men efteråt drog jag till Malin. Hon klippte mig idag. Och jag måste erkänna att jag är grymt nöjd med det hela. Plattade håret när jag kom hem och det gick ju på ca.5-10 minuter tillskillnad från vad det brukade göra. Kanske upp mot 20-30 minuter tog det väl innan. Så det känns ju verkligen att det är kortare och så. Vi fick ju lite trubbel under tiden jag blev klippt. Det fanns en viss person som inte uppskattade att jag blev klippt. Hehe söta Noelia fick ingen uppmärksamhet. Det gjorde att det blev lite svårt. Fast det gick bra ändå.

Sedan smarrade vi också i oss goda jordgubbar med lite grädde. Så gott. Det var inte mycket, men det var gott som bara den. Man fick lite sommarkänsla av det. Och som vanligt lagade Malin super god mat. Så dagen har varit bra måste jag erkänna. Fast - Fan Gisela nu fick jag ju inte träffa dig.! Får ta det nästa vecka. Jaa, imorgon är jag ledig och då ska jag till bror min och besöka. Men, men nu är det So You Think You Can Dance. Ska kika klart på det sedan måste jag nog borsta gaddarna och sussa för jag är något sjukt trött. Vill dock helst inte somna innan programmet är slut.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0