Onsdag - 24 feb.

God morgon!

Kikar ut över tunnelbanan för att se om det händer något. Vad roligt att det har börjat sätta igång igen. På min linje går det fortfarande ersättningsbussar. Men det är bra att dem har fått igång dem värsta linjerna som var mest drabbade. Herregud, Malin berätta nu imorse om det stora bråket igår i Liljeholmen. Upp mot 1000 människor stod och vänta på ersättningsbussar och det kom bara EN.!! Läste nyss på Expressen att det var värsta kaoset, polispatruller blev inkallad av väktare för att det spårade ut helt. Människor är ju galna. Fan det är väl bara ta en annan buss eller promenera som en annan kompis hade hört att dem rekommenderade. Hahaha.. ja ni.

Nej jag ser en massa bussar som går utanför mig nu. Skönt att det börja komma igång igen. Okej till något annat. Har precis ätit en nyttig frukost med havregrynsgröt och fiberrikt bröd och grej, ska hoppa in i duschen. Ska möta upp Malin om en stund. Ville på promenad. Ja, själv orkade jag först inte fast med tanke på vädret så ångrade jag mig. Måste passa på medan det fortfarande är fint ute.




Bara nyttigheter som sagt!

Nej nu är det bråttom..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0