Snart dags för Melodifestivalen.

Tjenixen knasbollar!

Här sitter jag hos Ida redo för Melodifestivalen. Vi har laddat upp med lite gott gott. Bäst att inte säga vad, eftersom jag vet att en viss person kommer läsa detta. Men men. Okej, korta av dagen lite grann då. Imorse så fick jag gå upp tidigt. Pappa och familjen hämtade upp mig. Sedan gick vi på Cosmonova runt 11.00. Efteråt drog vi och fikade.

Eftersom Ida bor ganska nära där min pappa bor så drog jag med dem hem en stund och hängde lite med dem innan jag åkte till henne. Kanske har nämnt det tidigare. Men jag träffar sällan min pappa. Men det blir så. Har ju t.ex.nu inte träffat honom sedan julen så det var ganska kul att få sitta lite med honom och prata och bara umgås.

Fick skjuts hit då. Så nu har vi käkat och om bara några minuter blir det Melodifestivalen. Sätter stopp här så ska Ida få sitta lite.

Ha det så bra.. hörs imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0