Söndag 7/2

Go'kväll!

Hoppas allt är bra?! Jaa, jag är trött och ska alldeles strax lägga mig. Imorgon är det jobb igen. Idag så skulle jag gjort en sak på morgonen. Såå dum som jag är så fick jag dålig sömn - natten till idag. Sov därför lite längre. Ja, men det var faktiskt lite synd. Så det jag skulle gjort blev därför aldrig av. Nåja, senare på dagen träffade jag lillebror inne i stan. Gick på bio. Såg Alvin och gänget 2, hade dock velat se den på engelska istället.



Filmen var iallafall rolig och passade bra en söndag. Vi drog sedan vidare efteråt och käkat och sedan hemmåt. Det blev ingen jättelång dag, men jag är nöjd. Juste köpte två nya filmer. Men jag kan visa imorgon!

Nu ska jag nog sova. Är sömning!
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0