Söndag morgon, 21 feb.

God Morgon!

Sitter just nu och äter min havregrynsgröt och tittar på Friday night lights. Det var det enda som gick på tv så här tidigt på morgonen. Ska börjar göra mig i ordning. Hjälp! Jobbar hela dagen idag.. orka.

Igår fick det bli hemma, hemma, hemma... brr frös när jag kom hem så jag kröp ner under täcket tills jag fick tillbaka värmen. Haha. I vilket fall som helst, kikade Melodifestivalenigår också. Vad jag tyckte?! Nja, förra veckans bidrag var bättre. Speciellt "hippare hoppare", eller inte. Nej, men det var väl några bra bidrag. Senare så kikade jag på filmer som Jumper, In the mix, AwakeFast and The Furious 4 mfl. Hade en massa jag tittade på igår.

Oj, hör hur plogbilen utanför är igång. Men det är bra. Kanske jag kan ta mig till tunnelbanan utan problem. Ni får ha en jättebra dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0