Takers

Vill bara visa en trailer på en annan film jag såååå gärna vill se - Takers. Det är en film med Idris Elba (This Christmas, Obsession), Michael Ealy (Barbershop 1 och 2, Seven Pounds), Hayden Christensen (Star Wars filmerna, Jumper) Paul Walker (Fast and the furious 1:a ,2:a och 4:e filmen, Into the blue), T.I (rappare och samt med i filmer som American Gangster och ATL), Chris Brown (sångare och samt med i filmerna som Stomp the yard och This Christmas), Zoe Saldana (Avatar). Vissa av dessa filmer som är skrivna efter skådisarna kanske ni har sett. Jag har dock sett allihopa. Det är bra filmer.

Men jag måste säga att jag ser fram emot den 16 april nu i år 2010 för att få se den här filmen. Den verkar grymt bra och jag måste medge att det är ett litet plus i kanten att det är så många och snygga skådisar som dem har fått med samlade. Alla dessa herrar är ju favoriter i andra filmer. Det är dock fler som jag känner till fast jag orkar dock inte nämna dem allihopa.

Här har ni trailernför filmen TAKERS. Fan se den nu alltså!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0