Torsdag 25 feb.

Hallojsan!

Dagen har minsann varit lång måste jag säga. Det har varit full fart, samma igår. Tidigt idag steg jag ju upp. Jag tog faktiskt en promenad imorse till jobbet. Får se om jag gör det imorgon.. hehe. Det var dock lite uppfriskande. Jaja, okej jag jobbade och sedan träffa jag Malin, drog iväg till Sickla Centrum. Kikade på present till brorsan fast det är ju så jävla svårt så det inte är sant. Vad ska jag köp?! Får nästan panik av att inte veta vad jag ska köpa. Men men vi får se vad det blir.

Ååh, gud. Lönen kom ju idag. Men ja, det är också dags att betala räkningarna. Så har jag det gjort sedan. Usch, måste skärpa mig och börja spara pengar nu. Men tiden går fort tycker jag. Det känns ibland som att vi precis fick lön. Okej till något helt annat nu. Vad sjutton har hänt med vädret?! Tempraturen har börjat stiga upp och det har varit kanon väder. Det har varit helt underbart.


Haha.. det var roligt att se Malin kämpa upp för baken igår med vagnen..

Nej, jag ska väl kika klart på ett program här nu, sedan betala räkningarna och därefter SOVA. För jag är såå trött. Fast ha en trevlig kväll hörrni. Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0