Torsdag kväll

Hallå igen!

Sitter just nu och käkar lite kvällskäk. Ska sova alldeles strax. Tänkte kolla klart på Law & Order: Special victims unit. Kom hem väldigt smidigt och fort. Hade rullande flyt hela vägen hem. Tur som attans. Skönt. Jaa kvällen på jobbet gick ovanligt bra faktiskt. Nu är det bara imorgon sedan så är jag ledig helgen. Ännu bättre.

Imorgon efter jobbet ska jag träffa en kompis. Hänga lite och så. Har man ju något att se fram emot efter arbetsdagen. Det var länge sedan man köpte något till sig själv. Så imorgon tänkte jag väl spendera lite grann bara. Nej ni mina vänner nu ska jag kika klart här. Tvätta håret och sedan krypa i säng.

God natt på er!




Jag kanske saknar värmen lite grann iallafall..

Kommentarer
Postat av: Mamita

yo tambìen

besitos Mamita

2010-02-05 @ 09:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0