100103

Hmm.. då kan vi väl ta dagen då!

Joo imorse blev jag terroriserad av en terrorist..hehe. Nej men jag fick sjukt mycket sms på en och samma gång. Hmm.. ja MALIN vem kunde det vara tro?! Hehe. Sedan råkade jag försova mig så då ringde hon istället eftersom jag skulle träffa henne och Noelia + farmor (Malins - den snällaste någonsin). Mötte upp dem i Liljeholmens centrum och sedan kikade vi en massa kläder och så. Sedan drog jag och Malin och köpte lite grejer i mataffären och därefter drog vi hem till henne och lagade käk. Malins karl var redan där och efter en stund dök Frida upp. Tacos - wiiie. Så gott! Det var trevligt. Busa en massa med lilla Noelia och så tvättade vi lite kläder på samma gång.


Sover som en liten ängel.! Har alltid en sådan tur (för det mesta) att få henne att somna.

Jag hade en rolig dag iallafall. Det finns en nyhet som bara få vet om. Jag blev så glad när jag fick en förfrågan här om dagen. Vill inte berätta riktigt än eftersom jag fortfarande inte tro att jag fick den frågan. Måste smälta det först.. hehe.! Det var iallafall en bra start på det här året. Kul..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0