100106

Tjenare!

Hoppas allt är bra med er?! Själv är det bra. Sitter hemma hos en kompis och kikar film samt äter pizza (ååh nej.. shit..ett brott har begått). Nej, anledningen till att jag är här är pga. att jag ska.... färga håret. But don't worry. Jag ska inte färga något galet. Jaja.. Idag har jag jobbat och just nu är jag jättetrött. Efter allt detta ska jag dra hem och bara sova. Imorgon har jag tur, börjar nämligen sent. Sedan är jag ledig resten av veckan.. skönt!

Till något helt annat, idag var det kaaallt ute. Brrrrr. Fick sätta på mig ett par leggins under mina mjukis byxor och min sköna tjocka och varma tröja. Sedan min grymt långa halsduk och sist men inte minst mina uggs. Så jag klarade mig ändå. Fast jag fick ett meddelande av pappa redan igår att det skulle bli riktigt kallt idag och han sa att jag skulle klä mig varmt. Hoppas det blir lite varmare imorgon!

Nej nu ska jag hänga med dom andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0