100112

Hallå där.!

Tänkte snabbat bara berätta om dagen. Måste sova. Få min sömn. Hur som helst. Idag har jag jobbat och det gick väl så där. Jag var väl inte riktigt "med" om man säger så. Min kropp var i funktion, men hjärnan lämnade jag nog kvar på kudden. Orkade verkligen inte anstränga mig så värst mycket. Jobbigt var det iallafall. Men det är en annan historia. Det var väl lite skönt att vara tillbaka. Jag mår bättre nu iallafall. Frisk dvs.

Efter jobbet drog jag iväg och mötte upp my dear friend Jennifer (who is leaving us soon for new adventure) för en fika. Shit kompis trots att vi jävlades så mycket idag och att vi inte ses så ofta så kommer jag sakna dig. Vet ni varför det var så roligt att träffa Jennifer idag? För hon var ju SÅÅ social...  :-)


Var jag verkligen sååå tråkig? Sitter där och löser sin suduko.





Senare dök Ida upp också. Trist att hon bara inte ville synas på bild. :-) Men vi hade trevligt. Snackade en massa skit och tog det bara lugnt. Kul att träffa vettigt folk ibland. Nå kompisar. That's it! Nu ska jag kika klart på So You Think You Can Dance och sedan sussa.

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0