100113

What's up?!

Sitter just nu och kikar på SO YOU THINK YOU CAN DANCE, BABY?!! Alla framträdanden har varit grymma. Så j*vla imponerande. Dansarna är jätteduktiga. Nåå, idag har jag jobbat igen och jag mår ännu bättre idag förutom att massagen min kompis gav mig slutade med rena tortyren. Hon har ju för tusan dödat mina axlar. Masserat fel?! SKOJA INTE.!! Hoppas smärtan går över tills imorgon. Haha jag känner av den varje gång jag ska sträcka på mig.

Aja, men efter jobbet idag drog jag hem snabbt. Fick lite mat i magen och samtidigt bytte jag om. Därefter drog jag in till stan och mötte upp bror min som hade ett KALAS PROBLEM. Sjukt. Han hade ingen jacka för hans hade tydligen gått sönder, så istället hade han minst 20 tröjor på sig. Jag frågade honom: Betyder det här också att du inte längre har någonstans att bo?! Men vadå människan såg ut som en uteliggare med alla tröjor. Så jag tog tag i saken. Brorsan åkte hem med en ny jacka och ett par nya skor. GRYMT SNYGG JACKA OCH VI SKA INTE ENS TALA OM SKORNA. I'm good.!

Dagen har varit bra. Har även fått höra från Danyelee. Jag saknar den kubanska galningen, bland en av dem roligaste och snällaste människor som jag känner. Fick ett meddelande av en annan lite galningen. Gisela.! Ska svara på det nu och sedan sova tänkte jag.. Men vet ni! Vi hörs imorgon!

Buenas noches mi gente.!



Det sjukaste är att buskarna utanför är så fina när snön har lagt sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0