100115

Ska fatta mig kort. Imorse vaknade jag upp brevid Gisela. Haha. Vi låg och kollade på en film igår. Båda däckade. Det var ju typiskt. En bra film som vi såååå gärna ville se. Sam Worthington är den nya heta skådisen. Älskade honom i Terminator Salvation och i Avatar är han ju grym! Ni kanske fatta att vi såg en film med honom då med andra ord. I vilket fall som helst. Gisela gjorde en jättegod cheesecake som vi smarrade på. Imponerande kompis! Har lovat henne att vi ska baka lite oftare. Vi möblerade om hennes rum också. Det var roligt. Vårt nya projekt är att göra en Room makeover. Måla om och allting. Roligt.

Idag drog vi till IKEA innan jag skulle iväg och jobba. Vi hittade dock en massa, men köpte knappt något. Så på tisdags ska jag tillbaka dit igen och köpa en tv-bänk. DEN SISTA GREJEN TILL MITT RUM.. Wiiiie.! Så glad. Men vi hittade lite grejer som vi ska köpa till Gisela också. Får se när det blir av nästa gång. Hmm.. jaa. Sedan så åkte jag och jobbade efteråt. Det gick bra, men jag ser inte fram emot helgen dock. Fast imorgon ska jag träffa store- och lillebror.

Vet ni, nu ska jag faktiskt krypa ner i min egna säng och sova. Ska jobba imorgon.

God natt på er..


Syskon kärlek..den berömda högen.. fattas två stycken dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0