100119

Idag blev det en snabb tur till IKEA. Köpte min tv-bänk och en ny "tvättkorg". Jag blev väldigt nöjd med mina inköp. Men efteråt när jag kom hem igen tog jag det bara lugnt. Vilade lite och så. Nu har jag städat en del och sedan har jag faktiskt använt mig ut av dem där dvd-ställen som jag fick i julklapp.

Shit, alltså. Dem är nästan helt fulla. Det får kanske plats med 5 dvd filmer till och sedan är den full. Jag vet att tre av mina vänner har fortfarande filmer av mig så jag funderar på att köpa yttligare en till. Sedan har jag själv kanske 4-5 dvd filmer jag måste lämna tillbaka till en kompis. Hon har 1-2 filmer som är mina. En annan kompis tror jag lånade 9 st. Fast hon ska få byta ut dem tilll andra. Den tredje kompisen har lånat 4 filmer tror jag. Alltså det är mycket filmer. Det måste jag säga. Skönt att få upp och in dem i dvd-ställen.


Min tv-bänk


Smidig "tvättkorg".. Enkel att fälla ihop när den är ivägen.

Nåå, har redan börjat slänga tvätt i nya tvättkorgen. Har även städat, duktig som jag är. Känns skönt att få lite snyggt. I helgen eller kanske någon gång i veckan så ska jag banka ihop min tv-bänk. Jag mår iallafall mycket  bättre idag, är lite trött dock. Men jag mår bättre. Fick ett meddelande av Gisela också. Hon frågade om jag skulle med och se filmen *Det regnar köttbullar*. Det är någon tecknad/animerad film. Haha, jag skulle väl kanske säga att det är en Gisela film :-). Men vi får se. Tackade ja, än så länge. Systrarna ska med så det kan bli skoj.

Nej nu ska jag väl vila lite och sedan kika på en film. Måste bli helt frisk och kry tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0