Bilar

Haha, jag kan vara lite barnslig och omogen ibland. Pratade lite om det idag. När jag är med min vän Gisela blir vi nästan som barn igen. Antar att vi alla kommer alltid ha ett litet barn i sig. Jag berättade för min kompis idag att jag skulle renbädda min säng och det blev Bilar som påslakan. Men vadå?! Filmen är rolig. Jag stöttar bara filmen. Minns att jag gillade en låt i den filmen.



Haha, ser ut som ett barns säng. Men det är min. Jag har faktiskt även FC Barcelona påslakan också. Det här är faktiskt första gången jag använder just det här påslakanet. Fast det var några år sedan jag köpte det ändå. Well, well...


Kommentarer
Postat av: maaaliinooo

haha några år sen? du köpte säkert de iår :)

2010-01-28 @ 08:03:58
Postat av: Mamita

cutie! Var det inte en julklapp, förresten? Mamita

2010-01-28 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0